/FAQ
FAQ2018-12-18T21:58:49+01:00
Hoe kan ik betalen?2019-04-29T16:34:53+01:00

Empress of Heels heeft diverse betaalmogelijkheden, deze worden hieronder kort beschreven.

Bankoverboeking:
Maak het verschuldigde bedrag (aankoopbedrag + verzendkosten) over naar de bankrekening van Empress of Heels. Vermeld hierbij je naam, naam schoen en schoenmaat. Orders worden verzonden zodra de betaling bij ons binnen is gekomen. U ontvangt de bankgegevens van ons per e-mail na het ontvangen van uw order.

PayPal:
Via PayPal kan u met uw creditcard of PayPal account betalen, meer informatie over PayPal vindt u hier https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/home

Creditcard:
U kunt met een VISA, MasterCard of American Express card betalen. De chip en pincode heb je bij een aankoop op internet niet nodig. Wel het uitgebreide nummer dat op de kaart staat gedrukt. Dit nummer kan 13 tot 16 getallen bevatten.
Daarnaast moet je bij een bestelling op internet de vervaldatum van de creditcard invullen. Ook deze staat op de kaart gedrukt. Je ziet een maand en een jaar, bijvoorbeeld 12/21. Dit betekent dat de kaart geldig is tot december 2021.
Dan is er nog de validatiecode, ook wel CVV genoemd. Bij Visa en Mastercard bestaat deze code uit drie getallen. Deze staan vermeld op de achterkant van de kaart, naast je handtekening.
Ook hier wordt bij een online aankoop naar gevraagd.
In Nederlandse webshops kan het zijn dat je de scanner of cardreader van de bank moet gebruiken na het invullen van deze gegevens.

IDeal:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van uw eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van uw bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer. Onze animatie laat u snel zien hoe iDEAL precies werkt.Ons retouradres

Afterpay:
AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten (NL/BE) AfterPay voert voor www.empressofheels.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

 

Facebook Comments
Garantie2019-04-29T15:49:49+01:00

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Facebook Comments
Klachtenbehandeling2019-05-21T10:53:27+01:00

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Facebook Comments
BTW2019-04-29T15:45:44+01:00

Alle genoemde prijzen in de webshop zijn incl. 21% BTW.

Facebook Comments
Mijn vraag staat er niet bij.2018-12-19T11:58:03+01:00

Neem contact met ons op, je vraag zal zo spoedig mogelijk worden beantwoord.

Facebook Comments
Ik ben ontwerper, kan ik mijn schoenen via Empress of Heels verkopen?2018-12-19T11:54:36+01:00

Empress of Heels staat open voor nieuwe samenwerkingen, neem voor eventuele mogelijkheden tot samenwerken contact op.

 

 

 

Facebook Comments
Heb je ook een fysieke winkel?2018-12-19T11:53:01+01:00

Nee, om de kosten laag te houden heeft Empress of Heels alleen een webwinkel.

Facebook Comments
Hoe kan ik bestellen?2018-12-19T11:54:05+01:00

Bestellen kan via www.empressofheels.nl. Klik op de schoenen van je keuze, selecteer je maat en voeg de schoenen toe aan je winkelmandje.

Facebook Comments
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?2019-04-29T16:40:29+01:00

Alle bestellingen worden op werkdagen binnen 24 uur verzonden. Bestellingen die op zaterdag, zondag of feestdagen worden geplaatst, worden de eerst volgende werkdag verzonden.

De bestellingen worden via PostNL verzonden, u ontvangt na verzending een Track&Trace code. PostNL zal het pakket, indien u niet thuis bent op de dag van levering, nogmaals aanbieden. Bent u wederom niet thuis dan ligt het pakket nog 2 weken voor u klaar bij een PostNL punt bij u in de buurt.

Facebook Comments
Waar is Empress of Heels gevestigd?2018-12-19T11:56:59+01:00

Het magazijn is gevestigd op Lageweg 18, 6621BS te Dreumel. Let op! Empress of Heels heeft geen fysieke winkel, het is niet mogelijk om zonder afspraak langs te komen.

Facebook Comments
Hoe bepaal ik de juiste schoenmaat?2018-12-19T11:53:39+01:00

Hoe kan ik de juiste maat bepalen?

Zie hieronder de maattabel met maten per land. De schoenen hebben allemaal een medium leest, dit past de meeste mensen. 

US EU UK Japan Australia
5 35 2 22 4
5.5 35.5 2.5 22.5 4.5
6 36 3 23 5
6.5 36.5 3.5 23.5 5.5
7 37 4 24 6
7.5 37.5 4.5 24.5 6.5
8 38 5 25 7
8.5 38.5 5.5 25.5 7.5
9 39 6 26 8
9.5 39.5 6.5 26.5 8.5
10 40 7 27 9
Facebook Comments
Kan ik ook ruilen en/of retourneren?2019-04-29T15:52:42+01:00

Mocht je bestelling niet aan je verwachting voldoen dan kan je de schoenen retourneren, hierna ontvang je je aankoopbedrag retour. Zie ook het retourbeleid op de website.

 

 

Facebook Comments
Verzendkosten2019-04-29T15:44:40+01:00

Klik hier voor de verzendkosten. De verzendkosten zijn incl. BTW.

 

Facebook Comments